Skrevet av Emne: Syns det ikke er noen aktivitet noen steder på forumet, ingen poster har svar?  (Lest 4384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Durango

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil

VigdisA

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 82
    • Vis profil
Dessverre vært en del spam-kontoer som har oversvømt forumet her til tider med reklame. Nå virker det å være stort sett over heldigvis


2013 Signature Model S P85+
2022 Plaid Model x


Deniil

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Jeg trodde at dette var stedet å gå, isteden for facebook, hvor de ordentlige trådene med de riktige svarene finnes. Men min gjettning er at dette forumet ikke har blitt skikkelig annonsert. Muligens det hadde vært en god idé for TOCNs admins å tenke på?
Fordi det er jo fint å ha et samlet sted med god søkemotor å finne svar på diverse spørsmål som nå ligge på diverse sider på facebook.



Obsidian

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Det er i allefall mye enklere å finne svar på et forum enn på Face - der forsvinner ting bakover og blir i all praksis borte.
I et forum kan du ofte finne innlegg med svar på det du lurer på ganske fort ved å bla litt eller søke.
Selv er jeg veldig skjelden innom her da som dere sier aktiviteten er lav.



Edit: Så akkuret nå på forumet:
"1 Medlem og 0 gjester er inne på dette forumet."



Deniil

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
Ser ikke ut som TOCN selve leser forumet her. Har ikke sett noen reklamelinker til forumet på facebook hvor jeg syns de burde oppfordre folk til å stille spørsmålene sine og søke etter svarene.
Men underforumene oppfordrer jo ikke akkurat til diskusjon og hjelp runt ymse feil og løsninger heller. Det faste titlene under f.eks. Model X ser ut å være lagde for folk som akkurat kjøpt ny bil. "Lading", "Styling". Det er jo ingen som akkurat kjøpt ny X nå til dags. Alle X'er er gamle og begynner å få feil utenfor garanti som folk vil ha hjelp med, men finnes ingen oppenbar delforum for feil og reparasjoner.
Dette stedet kunne vært så fullt av nyttig informasjon, men nå havner allting av spørsmål og kunskap på søppeldynga (facebook) istedenfor :-(
TOCN, kom på banen! Gjør noe! Promoter, og opprett nyttige underkategorier for folk som faktisk trenger forum! Dere vet jo hva som er gjenngangere der ute på dynga.



Brunis

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Stiller meg bak forrige innlegg. Nettopp meldt meg inn i TOCN og tenkte at dette er stedet for å få innblikk. Var mildt sagt en overraskelse at det var så lite konstruktivt lesestoff her, mtp mengden Teslaer som går på norske veier. Skal gjøre mitt beste for å bidra her i stedet for Facebook.