Skrevet av Emne: Seter i Model S raven  (Lest 3581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tesla007

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
på: 19.05.2020, 16:31:25
Lurer på om det virkelig er forskjell på hvite,sorte og krem-fargede seter i Model S raven...jeg mener di sorte virker klart best å sitte i...
Greia er den at jeg selv har en vanlig Raven med hvite seter (produsert 25/10-19)...disse er gode å sitte i....prøvde så en Raven Performance med sorte seter (produsert i juli 2019), disse virket bedre på alle måter, fastere og bedre sidestøtte, dessuten virket selve «læret» tykkere....da jeg kom tilbake med bilen(Tesla Stavanger) så nevnte jeg dette...fikk da bekreftet at hvite seter ER mykere enn sorte, men at di kremfargede var lik di sorte...inne i butikken sto en helt ny med kremfargede seter, disse var faktisk di værste å sitte i, hvis jeg kan bruke di ordene, virket som om sidestøttene var flyttet ut noen cm...dem sa at det var kommet en «oppdatering» på setene nå i høst en gang, slik at hvis jeg var på jakt etter en Raven Performance med lik seter som den jeg testet, så måtte jeg sannsynligvis lete etter en som er produsert mellom juni/juli 2019 og oktober 2019...noen som har erfaringer/innspill ang. dette...?
« Siste redigering: 19.05.2020, 17:08:32 av Tesla007 »