Skrevet av Emne: Tesla Autonomy Day (livestream 22.04.19 kl 20:00-23:15)  (Lest 7352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Requiem

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 54
    • Vis profil
Nyheter fra Tesla Autonomy Day Livestream.



Noen punkter fra sendingen:
  • Tesla vil holde slike "Investor-dager" oftere fremover.
  • Pete Bannon forklarer i detalj hvordan den nye brikken i FSD Computer virker. Kort sagt: den er mange ganger så rask som AP 2.5 til 80% av prisen, og er bakoverkompatibel med AP2-2.5biler.
  • Alle biler i produksjon i dag har FSD Computer. Alle S og X bygget siste måneden har denne, samt alle Model 3 produsert siste ca 10 dager.
  • Andrej Karpathy forklarer hvordan Tesla bruker data fra flåten, og hva som er forskjellen på simulerte data og virkelige data for å trene nevrale nettverk. Kan man simulere det kan man programmere for det på forhånd, men i virkelige data fra flåten finner man de rare unormale hendelsene og situasjonene som man trenger å trene på for å få bedre presisjon.
  • Path prediction gjennom lyskryss demonstreres og kommer snart.
  • Elon forklarer at bilene vil være ekstremt mye flinkere til å kjøre på snø der vegmerking ikke synes etter kommende vinter.
  • Tesla regner med at Autopilot er "Feature complete" i 2019, og at bilene er gode nok til at man ikke trenger å se ut vinduene innen Q2 neste år, og regner med å få tillatelse fra myndigheter enkelte steder innen slutten av neste år.
  • Hvis man griper inn og overstyrer Autopilot, tagges klippet og sendes til Tesla for evt analyse.
  • Tesla Network/"Robotaxi" kommer i 2020 der de får tillatelse fra myndighetene.
Opptaket kan sees her:
https://www.youtube.com/watch?v=Ucp0TTmvqOE
Ser ut som Tesla har gjort videoen utilgjengelig. Lar lenken ligge i tilfelle den dukker opp igjen.
« Siste redigering: 22.04.2019, 23:36:49 av Requiem »

- 2019 Model 3 LR Dual motor m. AP2.5, FSD, sort interiør
- 2014 Model S 85 m. skinn, AP1, Tech, HI-FI, Pano


MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #1 på: 22.04.2019, 20:13:02
Jeg også! Her er lenken til de av dere som ikke har den - Livestream



Requiem

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 54
    • Vis profil
Svar #2 på: 22.04.2019, 20:22:51
Hva tror dere er de store nyhetene vi får her i dag da?
Personlig tror jeg vi får nyheter om Tesla Network (selvkjørende bilutleie/Uber) og nye funksjoner basert på Fully Self Driving Computer (tidligere kalt HW 3.0 eller APH4)

- 2019 Model 3 LR Dual motor m. AP2.5, FSD, sort interiør
- 2014 Model S 85 m. skinn, AP1, Tech, HI-FI, Pano


MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #3 på: 22.04.2019, 20:30:17
Jeg tror du har rett i at vi vil se Tesla Network i kveld.



MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #4 på: 22.04.2019, 22:36:17
Trenger ikke å se det for meg lengre








MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #5 på: 22.04.2019, 22:42:12
Hva tror dere er de store nyhetene vi får her i dag da?
Personlig tror jeg vi får nyheter om Tesla Network (selvkjørende bilutleie/Uber) og nye funksjoner basert på Fully Self Driving Computer (tidligere kalt HW 3.0 eller APH4)

Vi fikk vertfall vite litt mer