Skrevet av Emne: Forslag til forumet  (Lest 7983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
på: 12.04.2019, 10:50:23
  • Burde vært en delforum kalt for Service og Verksted under modellene.
  • Er det virkelig behov for 3 vertifiseringsfelter for å skrive her når man først er logget inn?



Satheesh

  • President & styreleder | TOCN
  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
    • Tesla Owners Club Norway
Svar #1 på: 12.04.2019, 12:57:27
  • Burde vært en delforum kalt for Service og Verksted under modellene.
  • Er det virkelig behov for 3 vertifiseringsfelter for å skrive her når man først er logget inn?


Hei og takk for tilbakemeldingene. Vi skal se på mulighetene for et delforum kalt Service og Verksted. Når det gjelder verifiseringen er denne kun nødvendig for de to første innleggene man gjør, men jeg har deaktivert den nå. Så får vi heller aktivere den hvis vi ser det blir mye spam.



MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #2 på: 16.04.2019, 09:45:38

Hei og takk for tilbakemeldingene. Vi skal se på mulighetene for et delforum kalt Service og Verksted. Når det gjelder verifiseringen er denne kun nødvendig for de to første innleggene man gjør, men jeg har deaktivert den nå. Så får vi heller aktivere den hvis vi ser det blir mye spam.



Tror ikke dere trenger å være så bekymret for spam og bots. For å opprette bruker er verifiseringen på top uansett.
Forresten støtter jeg forslaget til Glenn!



NIXNOX

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Svar #3 på: 21.04.2019, 19:12:27
Flott tiltak!
Av de teslaeierne jeg kjenner, inkl meg selv, er det ingen som er det minste interessert i styling, de-badging, chromedelete, foliering, felger osv. Dette er nok mange andre som er interessert, men jeg tror likevel at de utgjør en forholdsvis liten andel av teslaeierne, særlig nå som TM3 har kommet. Av den grunn synes jeg dette bør få et eget forum/kategori. Jeg vet at det ikke er bra med for mange kategorier, men jeg synes dette er såpass "sære" men hyppig debatterte temaer, at det kan forsvares.

Forøvrig er jeg helt enig i at FB-gruppene er blitt mindre interessante, hovedsakelig fordi alt havner i én smørje hvor det er vanskelig å finne det som interesserer en.


Mvh
Arne
« Siste redigering: 21.04.2019, 19:27:45 av NIXNOX »



Tord

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Svar #4 på: 07.05.2019, 17:49:45
Et litt mer tidsriktig alternativ hadde kanskje vært en invite only sub-reddit, men det toget har vel gått nå. Flott tiltak! :)

Mvh Tord

Tesla Motors @ Discord - https://discord.gg/7WuEqAW