Skrevet av Emne: Tesla Service  (Lest 3454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RaezoR57

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 10
  • RaezoR57
    • Vis profil
på: 04.09.2021, 11:16:02
Jeg eier en TM3P 2020. Rundt 6 måned siden leverte jeg inn bilen til Trondheim p.g.a. "Park Assist Unavailable". Jeg hadde lest på mange forskjellige forum at dette problem er nesten alltid feil på sensorene rundt bilen, men at Tesla Service prøve å flytte ansvar over på software problemer. Ved henting etter en hel dag fikk jeg bilen tilbake "det er et software bug så du må venter til det kommer en oppgradering for denne feilen" noe som jeg forventet. Jeg svarte med "Hvis det er en software feil ville ALLE Tesla M3 får den samme problem!" Logikken gikk ikke inn på service folk, duh! Noen måned senere en selger på Tesla Sales Trondheim sa at det var ikke riktig og han skulle bestiller opp en ny service. Noen uker senere hadde jeg ikke hørt noe. OK, nye runder på TRD Service. En hel dag og INGENTING, samme BS, svarer denne gangen var "Vi har eskalerte denne saken opp i Tesla" OK sa jeg betyr det at Dere sender det til noen som vet hva dem gjøre? Ja, sa han.


Jeg har hørt flere som klager på inkompetens hos Tesla Service, men hva kan man gjøre?


Jeg kjenner en som hadde 2 Tesla biler og han har solgt begge etter å være opplevd så mye problemer med Tesla Service i Trondheim.


Bilene synes jeg er fantastiske, hvorfor kan ikke servicen være det samme???????