Skrevet av Emne: Når vil Pickup lanseres tro?  (Lest 8863 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VigdisA

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 82
    • Vis profil
på: 12.04.2019, 01:09:52
Tro når de lanserer denne bilen? Virker som det "klør i fingrene" til Elon ift å vise den frem - Senest på Model Y lanseringen var det noen små hentydninger til Pickup i noen få sekvenser av et bilde, og den har vel tidligere vært omtalt som å skulle vises nå til sommeren? (via Elon på Twitter)


2013 Signature Model S P85+
2022 Plaid Model x


vidar

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Svar #1 på: 12.04.2019, 08:35:42
Virker mest som det er tidlig konsept, litt som de viste silhuetten til Y et år før de kunne lansere denne.


Så om et års tid?



MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #2 på: 17.04.2019, 09:34:44
Musk har jo tidligere gått ut å sagt at de vil prioritere Pickupen fremfor Semi og Roadster. I mine øyne ser semi og roadsteren ut til å være nærmere produksjon enn noe annet. Så jeg tror at Musk holder igjen på mye informasjon om Pickupen. I tillegg har Musk "bekreftet" at lanseringen av Pickupen vil skje i løpet av dette året. Dessuten spurt Musk sine følgere i fjor hvilke features de ville se i Pickupen. Hvor det ble klart blant annet at den vil få 360° kamera. På bakgrunn av dette tror jeg vi kan se pickupen rulle på amerikanske veier allerede i løpet av første eller andre kvartal i 2020. 



VigdisA

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 82
    • Vis profil
Svar #3 på: 22.04.2019, 13:59:27
Musk har jo tidligere gått ut å sagt at de vil prioritere Pickupen fremfor Semi og Roadster. I mine øyne ser semi og roadsteren ut til å være nærmere produksjon enn noe annet. Så jeg tror at Musk holder igjen på mye informasjon om Pickupen. I tillegg har Musk "bekreftet" at lanseringen av Pickupen vil skje i løpet av dette året. Dessuten spurt Musk sine følgere i fjor hvilke features de ville se i Pickupen. Hvor det ble klart blant annet at den vil få 360° kamera. På bakgrunn av dette tror jeg vi kan se pickupen rulle på amerikanske veier allerede i løpet av første eller andre kvartal i 2020. 
Ja, var akkurat de tweetene der jeg tenkte på.
Litt spent på den biten om at den skal kunne drive verktøy - hvor kraftig verktøy det da er snakk om.


2013 Signature Model S P85+
2022 Plaid Model x


MAH

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 19
    • Vis profil
Svar #4 på: 22.04.2019, 22:40:07
Finner det interessant at pickupen ikke nevnes i "master plan" til Elon







Requiem

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 54
    • Vis profil
Svar #5 på: 22.04.2019, 23:21:54

Finner det interessant at pickupen ikke nevnes i "master plan" til Elon




Den sliden oppsummerte hvordan Tesla har klart seg i forhåld til målene i deres gamle Master Plan fra 2006, såvidt jeg forsto det. Den ble skrevet før Pickup ble påtenkt.
Det kommer en separat event om Pickup senere i år.



- 2019 Model 3 LR Dual motor m. AP2.5, FSD, sort interiør
- 2014 Model S 85 m. skinn, AP1, Tech, HI-FI, Pano


VigdisA

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 82
    • Vis profil
Svar #6 på: 23.04.2019, 07:58:11
Hørte på presentasjonen fra i går; der bekrefter han «later this year»

2013 Signature Model S P85+
2022 Plaid Model x