Skrevet av Emne: Forslag til forbedring av instrumentpanel  (Lest 2325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Deniil

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
på: 15.08.2023, 09:57:37
Det er noen ting som jeg mener er prioritert helt feil i instrumentklusteret på S/X.Er det noen mulighet at Tesla for med seg ting her fra TOCN?

- Den blå lampen for hellys/langlys bør ikke være gjemt opp i ene hjørnet (bak rattet), den bør være nærmer midten og godt synlig.- Den blå lampen for tilhengermodus derimot er ikke nødvendig å være der hvor langlyslampen bør være.
- Blinkindikatorene burde ha en fast vit pil med blinkende grønn ring rundt,1. slik at det er mulig og se at den blinker i øyekroken, og2. at det går an å se at det er en pil der i midten i det heletatt.
Og så ønsker jeg meg å se altituden hvor jeg er nå på kartet, opp i hjørnet. Hadde det på min gamle GPS og jeg så på den hele tiden, særlig på fjellturer.



VigdisA

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Innlegg: 82
    • Vis profil
Svar #1 på: 18.08.2023, 02:41:13
Det er absolutt mulighet for å kunne komme med forslag gjennom TOCN.
Illustrer gjerne forslaget med et bilde og send det på epost til post@tocn.no

Det er sant det at det er enkelte ikon i instrumentpanelet som er vanskelig å se og som gjemmer seg bak rattet.


Høyde over havet vet nok egentlig bilen - for det beregnes jo forventet gjenværende batteri ut fra både høyemeter forflyttet samt vær og vind når man plotter ut for en lengre tur.


2013 Signature Model S P85+
2022 Plaid Model x